PÅMELDINGSRUTINER
Påmeldingsrutiner

- Påmelding (og utmelding) er gyldig bare når den foreligger skriftlig!
- Påmelding (og utmelding) kan bare gjøres til Musikk- og Kulturskolen v/rektor.

- Hovedopptak gjøres på våren. Søknadsfrist for å komme med her er 01.mai.                     - Det kan forøvrig sendes inn påmeldinger hele året. Disse påføres "dato mottatt" og elevplass tildeles når vi har ledig undervisningsressurs

OBS! OBS! OBS!   Det gamle påmeldingsskjemaet i papirformat er nå erstattet med et digitalt skjema som blir tilsendt på forespørsel. (Bruk e-postadressen nedenfor)

De som allerede har elevplass og vil beholde denne, sender bare en e-post der de bekrefter dette. Det samme gjelder ved ønske om bytte av disiplin. Også her er fristen 01.mai.

rodoy.kommunale.musikkskole@rodoy.kommune.no (ikke klikkbar lenke)

Veronica Våtvik Abelsen 09.05.2022 05:47

Hei!
Vår datter Hedda Abelsen ønsker å søke om plass på sang i gruppe for neste års musikkskole.
Mvh Veronica Våtvik Abelsen

| Svar

Nyeste kommentarer

09.05 | 05:47